Tribute to BERSIH 2.0

By: hueoflife

Jul 11 2011

Tags: , ,

Category: Bersih 2.0

Leave a comment

Aperture:f/5
Focal Length:30mm
ISO:800
Shutter:1/800 sec
Camera:NIKON D90

Rezeki Bersih....

Bro jual aiskrim ni mula-mula macam jual mahal.. Lalu depan rakyat jelata paling muka pun tidak. Pas tu terus belok naik ke tempat FRU dok berkawal. Pak polis buat deeekk je.. Polis mana suka nak beli-beli ni brooo.. bagi FREE dia orang suka laaa… Hujung-hujung turun balik berenti kat kat depan rakyat jelata. Alhamdulillah banyak aiskrim yang terjual. Mungkin jugak polis suruh bro ni blah sebab tong ais krim dia warna kuning kott…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: